Loading...
środa, 29 maja 2013

Liebster Blog

 

Moje pierwsza nominacja do Liebster Bloga - miła niespodzianka od http://zoltegerbery.blogspot.com/


1. Jak widzisz siebie za 5/10 lat? Matka, żona i kochanka ;) A tak na serio dbająca o siebie, spełniona kobieta ze świetnym mężem i cudownymi dziećmi :)

2. Ulubiona forma aktywności? ćwiczenia siłowe i ogólnorozwojowe zajęcia grupowe

3. Najpiękniejsze słowa jakie usłyszałaś/zdarzenie jakie utkwiło Ci w pamięci? Standardowo - kocham cię.

4.Co lubisz w sobie najbardziej? optymizm

5. Jaki jest najczęstszy błąd jaki popełniasz będąc na diecie? Zbyt duże posiłki.

6. Z czego jesteś dumna jako kobieta, która odważyła się zmienić swoje życie na lepsze? Z tego, że zwyczajnie o siebie dbam - na tyle na ile potrafię, staram się żyć zdrowo i być fit.

7. Uczysz się języków obcych/ a może już jakiś opanowałaś (jaki)? Ehh... bardzo nad tym boleję, ale nie mam ani talentu ani chęci do języków. W szkole uczyłam się angielskiego, ale niewiele z tego zostało.

8. Co Cię denerwuje w ludziach/ dzisiejszym świecie najbardziej? Pesymizm.

9. Jak spędzasz wolny czas? Bezproduktywnie się lenię, ale staram się nad tym pracować i wydaje mi się, że idzie mi coraz lepiej :)

10. Ulubione danie? Jeżeli lody można nazwać daniem to właśnie lody :P Albo spaghetti. No i jeszcze pieczony łosoś :)

11. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić. Może kiedyś Indie? Ale tak zupełnie turystycznie.

Moje nominacje: 
[jest ich tylko 8, ponieważ starałam się wybrać młodsze blogi i nie zamęczać kolejną nominacją tych, którzy odpowiadali już na setki pytań :)]

Pytania:
1. Co w swoim wyglądzie lubisz?
2. Jeżeli znalazłabyś/znalazłbyś się na bezludnej wyspie to...
3. Ulubiony niezdrowy posiłek
4. Książka, którą poleciłabyś/poleciłbyś każdemu
5. Najmilszy komplement, który kiedyś usłyszałaś/usłyszałeś
6. Zawsze masz przy sobie...
7. Ile czasu dziennie spędzasz w sieci?
8. Ulubiony zestaw ćwiczeń
9. Słodko czy słono?
10. Kawa czy herbata?
11. Do kogo najczęściej się uśmiechasz?

Miłej zabawy
Moolla :)

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każda opinia jest dla mnie cenną wskazówką :)

 
TOP