Loading...
poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Zjedz ciasteczko, nie krępuj się.

źródło
Uwielbiam słodycze, co niestety utrudnia mi walkę o figurę miss. Jeżeli czekolada czy ciastka znajdą się w zasięgu ręki to ich godziny (a czasem nawet minuty) są policzone... Z przykrością muszę stwierdzić, że nie zawsze tak było, kiedyś potrafiłam się powstrzymać.

Nauczona swoim własnym doświadczeniem i obserwacją otoczenia bezczelnie postanowiłam podzielić społeczeństwo na trzy kategorie. Jako kryterium podziału przyjęłam umiejętność (albo jej brak) omijania słodkich zasadzek, które czyhają na nas na każdym kroku.
  1. Dziękuję, nie jem słodyczy. Legenda głosi, że tacy ludzie istnieją. Jest to grupa szczerze przeze mnie podziwiana. Najczęściej są to osoby, które na jakiś czas rezygnują ze wszystkich pyszności, ale zdarzają się też tacy, którzy zwyczajnie nie przepadają za "słodkim". Zazdroszczę. Nie dość, że taka postawa jest zbawienna dla sylwetki, to dodatkowo pomaga utrzymać dobrą formę portfelowi.

  2. Wezmę tylko kawałek, nie mam ochoty na więcej. Kolejna bohaterska postawa, którą śmiało można naśladować. W tym wypadku zauważyć można, że nasze ciało nic nie traci, a samopoczucie dużo zyskuje. Bo przecież jedno ciasteczko czy kawałek pysznego sernika potrafi sprawić ogromną przyjemność, a umiejętność odmówienia kolejnej porcji to + 100 do samooceny i pewności siebie :P

  3. Zjem tylko jedno ciasteczko. No dobrze, może dwa. Albo 10. Tutaj pojawia się prawdziwy problem. Pół kilograma ciastek, 5 kawałków ciasta czy tabliczka czekolady nigdy nie są dobrym rozwiązaniem. Nie dość, że w ten sposób szybko można dorobić się nadprogramowych kilogramów i problemów ze zdrowiem, to oprócz tego trzeba zmagać się z wyrzutami sumienia. Nikomu nie polecam.

źródło
Obecnie jestem gdzieś pomiędzy grupą drugą a trzecią. Dopóki ktoś nie postawi przede mną czegoś słodkiego, nie ma problemu - sama nie kupuję ciastek, cukierków, czekolady czy batonów. Niestety, jeżeli tylko pojawia się okazja i słodycze są w zasięgu ręki nie potrafię się powstrzymać. Z jednego ciastka robi się 8, a z dwóch kawałków czekolady - pół tabliczki...

A Wy do jakiej grupy możecie się przypisać? Mam nadzieję, że okaże się, że wbrew moim przypuszczeniom jest dużo jedyneczek :)
________________________________________

Zajrzyjcie na mojego facebook'a :)
Zapraszam też na bloglovin' ;)

39 komentarze:

  1. Niestety 3, ale staram się dołączyć do grupy 1/2

    OdpowiedzUsuń
  2. Między 1-2, ale cierpię. Bo jak ty uwielbiam słodkie i obojętnie przejść nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja należę do grupy 2. Kiedyś należałam do 1, ale stwierdziłam, że ta kostka czekolady gorzkiej czy lody bądź ciasto domowej roboty nie zaszkodzi, a ja tak lubię bardzo piec różne pyszne ciastka, ciasteczka itd :).

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem pomiędzy 2 a 3. jeśli nie ma to nie ma - nie chodzę specjalnie do sklepu żeby kupić sobie czekoladę czy ciastka. ale jak już mam w domu coś co lubię to będę krążyć wokół aż nie zostanie nic... To straszne :(W moim wypadku jedynym rozwiązaniem jest nie kupować.
    Natomiast moj ojciec nalezy do grupy 1. Sam mówi, że dla niego najlepszym słodyczem jest mięso. mięso jadłby na okrągło (chociaż nie wiem czy to tak dobrze), a cukru nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety jestem między 2/3. Teraz to w ogóle tragedia, bo właśnie zbliża mi się okres, co ujawnia się wielkim nigdy niezaspokojonym apetytem właśnie na słodycze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja należę chyba do drugiej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie 2 :) Wszystko w sobie da się wypracować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem uzależniony od słodyczy jem ich tony każdego dnia, rano do kanapki jem tabliczkę czekolady, mam już tak że jak nie zjem czegoś słodkiego minimum 20 raz dziennie to źle się czuję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem gdzieś 2-3 - bo podobnie jak Ty sama raczej nie kupuję, gorzej jak mnie częstują ;) Ale nawet jak mówię, że nie mam ochoty na więcej, to zwykle nie jest do końca prawda (bo rozum może i nie chce...ale ślinianki pracują;)), dlatego średnio wierzę w "prawdziwe 2jki" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem grupą 2 :) chciałabym być 1 no ale gdzieś w świadomości mam grupę 3 :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wszystkiemu co czekoladowe NIGDY nie odmawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham czekoladę i słodycze, jestem typem 3cim, teraz musze sie ogranicxac bo dieta, albo opijam się wodą i nie mam miejsca w brzuszku przez to albo jem wczesniej figura no-apetite i tez troche hamuje apetyt mi. Ale czoklada jest mistrzem, kocham ją :'(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! :)
    www.train-your-progress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza grupa to mit tak jak Yeti :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe to dla żartu ta 1 grupa? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy opis. Zawsze namawiam moich pacjentów, aby jedli rzadko, po trochu, ale jak mają wielka ochotę na coś słodkiego, to niech lepiej zjedzą i nie żałują, niż żeby później nadrobili tę mała ochotę wieeeelkim obżarstwem np. po miesiącu abstynencji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba trenować silną wolę :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Nice Information.Thanks for sharing such a nice information.

    Careinfo.in



    Careinfo.in



    MBAExam



    MedicalExam



    SchoolExam

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you very much for your great information. It really makes me happy and I am satisfied with the arrangement of your post. You are really a talented person I have ever seen. I am sharing related topic which is mostly important for How to get free Google Play Gift Card?

    OdpowiedzUsuń
  20. I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post. If you have time you can check How to Use Google Play Credits to Buy on Amazon?.

    OdpowiedzUsuń
  21. Very useful post. This is my first time i visit here. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion. Really its great article. Keep it up click here. Auto clicker

    OdpowiedzUsuń
  22. I like this blog very much. It contains much information which is very helpful for everyone. Thanks for this great article. I am a gamer and I also have something for you. you can check here

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a amazing post with a positive approach. Really glad to read it. Its easy to understand. And you can also check a software to Lock or Split files named Winrar.

    OdpowiedzUsuń
  24. This article gives the light in which we can observe the reality. This is very nice one and gives in depth information. Thanks for this nice article. I also have something for you to Compress and archive files and data. Winrar
    visit here

    OdpowiedzUsuń
  25. It was nice describe it! when I was read ur article I'm Glad nd also i'm glad to share the site here so click here https://k12.instructure.com/eportfolios/168739/Home/Fusionner_PDF

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome article! It is in detail and well-formatted that I enjoyed reading. which in turn helped me to get new information from your blog. I am sharing a blog that is important for gamers click on game cube

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post i am inspired to your article. Your writing skill is very different,
    i like your posts.I am sharing related topic which is mostly important like fps counter online

    OdpowiedzUsuń
  28. I am not really a sweet tooth person, which directly means I don't belong to 3rd category. Though it's being said below 100 calories of sweet is necessary for our body. so, I am struggling between 1st and 2nd category. Also, when it comes to sweet, resistence is futile.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's mandatory to say this that, I really like the way you have represented this blog in 3 categories. I am hoping to get more from you.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każda opinia jest dla mnie cenną wskazówką :)

 
TOP